Inarin Perussuomalaisten johtoon vaihtuu Rauli Kukkamaa

Inarin Perussuomalaiset ry piti syyskokouksensa 22.10.2022 Ivalossa. Kuluvan vuoden puheenjohtaja Jarmo Huhtamella siirtyy vaihteeksi yhdistyksen hallituksen rivijäseneksi ja vuoden 2023 puheenjohtajana toimii Rauli Kukkamaa. Rauli Kukkamaa toimii vielä vuoden loppuun yhdistyksen varapuheenjohtajana ja Perussuomalaisten Lapin piiri on valinnut hänet eduskuntavaaliehdokkaaksi.

Yhdistyksen hallituksen jäseniksi Jarmo Huhtamellan lisäksi valittiin Hanna Kiviniemi, Eemeli Franssi, Ari Franssi ja Veli Matti Korppila. Varajäseninä Miikka Vakkilainen, Jarmo Neffling, Tuomo Ruotsalainen, Ilpo Paananen ja Kauko Mikkonen. Hallitus jakaa tehtävät keskuudestaan ensi vuoden alussa, jolloin selviää varapuheenjohtaja, sihteeri jne.

Lisäksi valittiin Perussuomalaisten Lapin piiriin Inarin paikallisyhdistystä edustamaan Jarmo Huhtamella, Rauli Kukkamaa, Ari Franssi ja Veli Matti Korppila, varalla Kauko Mikkonen, Hanna Kiviniemi, Tuomo Ruotsalainen ja Ilpo Paananen.

Kokous päätti myös herätellä pitkän tauon jälkeen PerusS-iltoja. Näissä tilaisuuksissa on mahdollista tavata Perussuomalaisten vaikuttajia ja muita Perussuomalaisten toiminnasta kiinnostuneita kahvittelun merkeissä.

Kirjoitettu 23.10.2022