Jäsenyys

Inarin Perussuomalaiset ry:n jäsenyyttä haetaan yhdistyksen hallitukselta. Täysivaltaiseksi jäseneksi voidaan hyväksyä, kun olet ensin liittynyt Perussuomalaiset-puolueeseen. Puolueeseen kuulumattomat voivat olla kannatusjäseniä. Tällä hetkellä Inarin Perussuomalaiset ry:llä ei ole jäsenmaksua, halu vaikuttaa riittää.

Perussuomalaiset rp:n jäseneksi pääsee omakätisesti allekirjoitetulla hakemuksella. Täytä jäsenhakemus www.perussuomalaiset.fi/tule-mukaan/jasenyys/ sivustolta, allekirjoita lomake ja lähetä se puoluetoimistoon, linkissä olevaan osoitteeseen lähetettäessä postimaksua ei tarvitse maksaa.

Samalta sivulta löytyy myös paikallisyhdistyksen jäsenhakemus pdf-muodossa (ps_jasenlomake_paikallisyhdistys.pdf). Täytä ja tulosta paikallisyhdistyksen jäsenhakemus ja toimita se yhdistyksen hallitukselle. Katso täältä yhteystiedot.

Pidämme jäsenistöstämme yhdistyslain mukaista luetteloa noudattaen henkilötietolakia. Katso rekisteriseloste.

fb_logo Inarin Perussuomalaiset on myös Facebookissa. Käy tykkäämässä ja kommentoidakin saa. Facebookissa toimii myös Perussuomalaisten Lapin piiri ry:n Facebook-ryhmä – kaikille avointa keskustelua ajankohtaisista aiheista.